Tačka smo mi vsi!

Blagovna znamka Tačka veterina in trgovina
je sinonim za dostopnost1, prijaznost2 in odlično vrednost3.

Naš cilj je, da je veriga naših poslovnih enot na voljo po vsej Sloveniji in da s svojimi storitvami pomagamo ohranjati živali zdrave, lastnike pa zadovoljne.

1. ODNOS DO PARTNERJEV
“Vse kar hočeš, da ljudje počnejo tebi, počni tudi ti njim.” (Apostol Matej)
V poslovnem odnosu vedno ščitimo interes partnerja in naše lastne interese.

2. KAKOVOST
“Lahko sem boljši kot sem in to bom vedno in povsod.”
Vrhunska kvaliteta naše usluge, proizvodov in storitev, presega pričakovanja strank in jih zato dela lojalne in stalne obiskovalce, kar je naš prioritetni cilj.

3. RAST in RAZVOJ
“Izpopolnjevanje v vsem in zmeraj.” (Apostol Pavel)
Nič ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše! Izpopolnjevanje procesov, začenši z vsakim posameznikom v družbi in vseh poslovnih procesov, je cilj, da se kot družba izpopolnjujemo v vsem. V medosebnih odnosih in v odnosih do uporabnikov naših storitev, do naših dobaviteljev in partnerjev – s ciljem boljše kvalitete dela in boljših storitev, ki jih ponujamo trgu.

4. TIMSKO DELO
“Ker telo ni en ud, temveč skupek večih (Apostol Pavel) in nič ni nemogoče za človeka, ki ima ekipo.“
Negujemo in razvijamo timsko delo. Spoštovanje med sodelavci in poslovnimi partnerji razumemo kot prednost pri doseganju našega zadovoljstva.

5. ZAKONITOST POSLOVANJA
“Dajte cesarju, kar je cesarjevega, in Bogu, kar je božjega.” (Apostol Luka gl. 20)
Pri našem poslovanju se držimo zakonskih predpisov, visokih moralnih norm in poštene prakse do zaposlenih in naših partnerjev. (bóna fíde)
Spoštujemo interna pravila družbe.

6. USTVARJANJE PROFITA
“Kdor je veliko nagrabil, hitro je izgubil. A kdor je malo zaslužil, ni mu manjkalo.“ (Iz pisma Korinčanom gl. 8)
Pri doseganju profita nam je največja vrednost poštenje. Profit nam bo pomagal pri nabavi kvalitetne opreme in nam omogočil boljše delo ter s tem dolgoročno korist družbi, saj uspešno in kvalitetno opravljamo svoje delo.

7. RAVNOVESJE
“Nikomur nismo nič dolžni, razen medčloveške ljubezni in spoštovanja.“ (Apostol Pavel)
Pri poslovanju iščemo pravo mero med profitom, rastjo prodaje in storitev, rastjo podjetja ter nagrajevanjem.
Pomagamo pri eksistenčnih potrebah zaposlenih.

8. POMOČ
“Ker nismo sami.“ (Sv. Jovan Zlatoust)
Ob ustvarjanju profita in ob zagotavljanju zadovoljnih ter izpopolnjenih zaposlenih je potrebno vlagati tudi v okolje,
v katerem sobivamo. Pomagamo kulturi, športu, umetnosti …

9. EKOLOGIJA, ZDRAVJE IN VARNOST LJUDI
“Čistim je vse čisto.“
“Čisto in zdravo okolje je največja vrednost.”

Obvezujemo se, da bomo sistemsko in na vsakodnevnem nivoju skrbeli za primerno ravnanje z odpadki in da bomo pri svojem delu povzročali čim manjše količine odpadkov. Svoje delovno okolje bomo vzdrževali in negovali ter ga ohranjali. Spoštujemo vse znanstvene študije in tehnološke dosežke, ki omogočajo boljšo higieno in biološko varnost za vse.

10. IZOBRAŽEVANJE
“Če stojim na mestu, me povozijo.“
Vsak član ekipe ima PRAVICO in OBVEZNOST do stalnega izobraževanja in izboljšave svojega oz. našega dela.

1 dostopnost pomeni, da so naše poslovalnice dostopne vsem, tako lokacijsko in cenovno; naši zaposleni pa so vedno na voljo za nasvet.

2 prijaznost predstavlja naš način delovanja in kako nas dojemajo stranke ter partnerji.

3 vrednost pomeni, da nudimo strankam odlično razmerje med vrednostjo storitve in ceno.